First Line Support Till Pagero!


Kontaktperson:Linda Ye
Omfattning:Heltid
Placering:

Är du en teknisk lagd person som tycker om problemlösning och har erfarenhet av kundservice? Är du dessutom intresserad av att jobba nära människor och IT på samma gång? Då kan detta vara något för dig! Läs vidare och vänta inte med att skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN:

Just nu söker Friday en teknisk lagd person som vill jobba med First Line Support hos vår kund Pagero! Kunden levererar molntjänster till globala företag för att förenkla och effektivisera köp- och säljprocesser genom att säkerställa säker kommunikation av affärsdokument. Idag finns Pagero i över 30 kontor världen över och befinner sig i en ständig expansionsfas.

I denna roll kommer du ingå i TMS support-teamet och jobba med supportärenden via deras ärendehanteringssystem. Du kommer att tillhöra ett tight team bestående av First- och Second line supporter samt dela kontor med cirka 35 anställda mitt i centrala Stockholm. Här är det högt i tak och du välkomnas in till ett familjärt företag som är måna om sina medarbetare.

Då Pagero är ett globalt företag kommer du att bemöta kunder i hela världen och det förutsätter en god serviceförmåga och goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Här kommer du ansvara över allt ifrån att ta emot alla ärenden till att sköta bemanningen av ärenden, identifiera brister i dokumentationen, enklare felsökning och att arbeta i databasen. Med det sagt är det viktigt att du är teknikintresserad och trivs med att jobba med IT och människor.

Några av arbetsuppgifter kommer att vara:

  • Granska, analysera och felsöka kundernas supportärenden genom att gräva i till exempel fakturor, lastplanering, logistik och databaser.
  • Ha kundkontakt med både svenska och internationella kunder.
  • Arbeta i ärendehanteringssystemet.

VI SÖKER DIG SOM HAR:

  • Erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare eller kunskaper inom det tekniska
  • Intresse för att jobba med supportärenden inom logistikbranschen
  • Analytiska färdigheter, god serviceförmåga och gärna kreativ som person
  • Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift, då språken kommer att användas i arbetet

Det är inget krav, men meriterande om du har:

  • Erfarenhet av att ge support inom affärssystem
  • Relevant erfarenhet från logistikbranschen
  • Språkkunskap utöver Svenska och Engelska

OM KUNDFÖRETAGET:

We believe business should be easy. That is why we are building the world’s largest, open business network. With our cloud-based network, you can reach any business, anywhere in the world – no matter how many borders your operations may cross. We take care of the technical and regulatory requirements across your entire order-to-cash, purchase-to-pay and freight processes, to give you data accuracy and security, transparency and real-time visibility. All this through a single connection. Find out more at www.pagero.com 

OM ANSTÄLLNINGEN:

Det här är en direkt rekrytering vilket innebär att du kommer bli anställd av kunden från start.

ÖVRIG INFO:

  • Omfattning: Heltid
  • Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
  • Placering: Stockholm, Kungsgatan 64
  • Rekryteringsansvarig: Linda Ye
  • Lön: Fast månadslön

Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

OM FRIDAY:

Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag!

Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. 

Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

Sökord: Support, IT-support, Teknisk Support, Stockholm

Friday 2022®
Long for tomorrow

Göteborg
Kungsportsavenyn 10
411 36
Stockholm
Skeppsbron 38
111 30 Stockholm
 

Kontor
 
Göteborg
Kungportsavenyn 10
411 36
Stockholm
Skeppsbron 38
111 30 Stockholm

Friday 2022®

Long for tomorrow