Relationsskapande Customer Success Manager till Centevo

Stockholm

Kontaktperson:Alexandra Bohlin
Omfattning:Heltid
Placering:Stockholm

Är du en relationsskapande och lösningsorienterad person med ett genuint intresse för fintech-branschen? Har du dessutom ett proaktivt förhållningssätt och vill jobba dedikerat för att bli produktspecialist på ett nordiskt ledande bolag som hjälper kapitalförvaltare, fondförvaltare och banker i Norden att uppnå sina affärsmål med tekniskt innovativa- och banbrytande lösningar? Skicka in din ansökan redan idag för möjligheten att ta del av detta på Centevo!

OM TJÄNSTEN:

Som Customer Success Manager är din viktigaste uppgift att uppnå bästa möjliga kundnöjdhet.
Du kommer att ha ett övergripande ansvar i att etablera en personlig relation med Centevos kunder genom att agera problemlösare och produktspecialist. Detta genom att felsöka och utveckla tekniska lösningar relaterade till Centevos mjukvaruapplikationer för att upprätthålla effektivitet och kvalitet i produkterna.

I strävan efter att uppnå bästa möjliga kundnöjdhet kommer du att:

  • Tillhandahålla programvarustöd.
  • Utföra analyser av programvarans funktionalitet och föreslå förbättringar.
  • Hantera kodmigrering mellan miljöer för att säkerställa fortsatt och synkroniserad funktionalitet.
  • Fastställa grundorsakerna till applikationsfel och identifiera allvarliga problem för programvaruingenjörerna.
  • Slutföra varje ärende snabbt och effektivt.

Du kommer att tillhöra Centevos produktteam där du erbjuds en vänlig, välkomnande och internationell kultur med duktiga och erfarna kollegor. Därtill erbjuds du en konkurrenskraftig lön, privat sjuk- och livsförsäkring samt utbildnings- och utvecklingsmöjligheter inom fintech!  

VI SÖKER DIG SOM: 

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som har ett genuint intresse för fintech-branschen och vill kliva in i en roll och på en arbetsplats som präglas av en relationsskapande miljö. Därmed tror vi att du är en utåtriktad person och agerar proaktivt i dialogen med kunder för att axla rollen som Centevos produktspecialist.

För att du ska trivas och lyckas i rollen tror vi att du har med dig följande: 

  • Kandidatexamen inom IT/Business Management eller liknande ämne. 
  • Förmåga att effektivt och professionellt kommunicera teknisk information, både muntligt och skriftligt på svenska och engelska.
  • Förmåga att arbeta effektivt som en del av ett internationellt team med ständigt samarbete och interaktion.
  • Stark analytisk, felsöknings- och problemlösningsförmåga.

Meriterande: 

  • IT- och mjukvarukunskaper
  • Tidigare arbetslivserfarenhet inom fintech-branschen 

OM KUNDFÖRETAGET: 

Sedan 1991, genom att ha betydande expertis i att utveckla konkurrenskraftiga lösningar, har Centevo levererat digitala tjänster till kapital- och fondförvaltningsbranschen, med mer än 65 kunder i Norden. Företaget utgör en pålitlig långsiktig leverantör med en väl beprövad onboardingprocess och agil utvecklingsmetodik.

2021 förvärvades Centevo genom att Profile Software blev en del av den internationella organisationen. Profile Software grundades 1990 och är en specialiserad lösningsleverantör med kontor i viktiga finansiella centra och närvaro i 45 länder (över hela Europa, Mellanöstern, Asien, Afrika och Amerika) som levererar marknadsbeprövade lösningar till investeringsförvaltnings- och bankbranschen.

Som medlem i Profile Software kan Profile Centevo erbjuda en omfattande och standardiserad portfölj av tjänster för att stödja kapital- och fondförvaltares verksamhet. 

Läs mer om Centevo här!

OM ANSTÄLLNINGEN: 

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du till en början kommer att vara anställd av Friday. Ambitionen från Centevos och vår sida är att du efter uppdragsperioden blir direktanställd hos Centevo. 

ÖVRIG INFO: 

  • Omfattning: Heltid
  • Start: Enligt överenskommelse
  • Placering: Centrala Stockholm 
  • Rekryteringsansvarig: Alexandra Bohlin
  • Lön: Marknadsmässig

Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

OM FRIDAY: 

Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter.

Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag!

Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik. 

Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

Friday 2022®
Long for tomorrow

Göteborg
Kungsportsavenyn 10
411 36
Stockholm
Skeppsbron 38
111 30 Stockholm
 

Kontor
 
Göteborg
Kungportsavenyn 10
411 36
Stockholm
Skeppsbron 38
111 30 Stockholm

Friday 2022®

Long for tomorrow